El treball social educatiu en temps de pandèmia
Experiències d’intervenció als centres educatius del districte de Ciutat Vella (Barcelona)
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi54.5016Paraules clau:
Treball social educatiu, Visibilitat, Orientació, Assessorament, CorresponsabilitatResum
L’article pretén visibilitzar el Treball Social Educatiu compartint les actuacions dutes a terme al districte de Ciutat Vella en temps de confinament i de pandèmia per la COVID-19, facilitant la reflexió professional i institucional.
Referències
Bronfenbrenner, U. (1987). L’ecologia del desenvolupament humà: experiments en entorns naturals i dissenyats. Barcelona: Paidòs.
Delors, J. (1996). Informe UNESCO. La educación encierra un tesoro. Madrid: Santillana.
Freire, P. (2011). Pedagogia de l’esperança: en retrobament amb la pedagogia de l’oprimit. Mèxic: Siglo Ventiuno editores.
Salzberger, I. i Osborne, E. (1989) L’experiència emocional d’ensenyar i aprendre. Barcelona: Rosa Sensat.
Torralba, F. (2002): Pedagogia de la Vulnerabilitat. València: Edicep.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.