Marco Polo al CEE Palau. Proposta didàctica per a treballar la diversitat comunicativa a través del teatre amb mirada Basale
Paraules clau:
CEE, Perfils comunicatius, SAAC, Basale Stimulation, Estimulació sensorial, Diversitat funcionalResum
Proposta didàctica de com hem realitzat el projecte del teatre en un CEE durant un curs escolar. Engloba l’atenció a la diversitat funcional dels alumnes de 12 a 20 anys tot treballant la comunicació, la mirada Basale, la competència artística, les noves tecnologies, l’autonomia... Ha estat un projecte que ha apoderat tots els alumnes i professionals de secundària.
Referències
Piaget, J. (1978): La Equilibración de las Estructuras Cognitivas. Problema central del Desarrollo. Editorial Siglo XXI. Madrid.
Bienstein, C; Fröhlich, A.(2003): Basale Stimulation in der Pflege. Kallmeyer, Hannover.
Baugmart ,D.; Johnson, J.; Helmstetter E.(1996): Sistemas alternativos de comunicación para personals con discapacidad. Alianza Psicología. Madrid.
Pasqual, A. (1996): Els viatges de Marco Polo. Micalet Teatre. Edicions Bromera. Barcelona.
Barba, N., Salomó, X. (2004): Em dic... Marco Polo. Ed. Parramón. Barcelona.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.