Sembrant estratègies, proposta inclusiva des d'un Centre d'Educació Especial

Autors/ores

  • Núria Triola Programa de suport per a la inclusió a alumnes amb TEA/TC. Centre d’educació especial Joan XXII d’Olot i Comarca
  • Ester Plana Programa de suport per a la inclusió a alumnes amb TEA/TC. Centre d’educació especial Joan XXII d’Olot i Comarca
  • Teresa Pijuan Programa de suport per a la inclusió a alumnes amb TEA/TC. Centre d’educació especial Joan XXII d’Olot i Comarca
  • Judith Rabat Programa de suport per a la inclusió a alumnes amb TEA/TC. Centre d’educació especial Joan XXII d’Olot i Comarca
  • Anna Rodríguez Programa de suport per a la inclusió a alumnes amb TEA/TC. Centre d’educació especial Joan XXII d’Olot i Comarca

Resum

Relatem una proposta inclusiva per a alumnes amb Trastorn de l'espectre autista realitzada des d'un centre d'educació especial, uns centres que són normalment considerats com segregadors. Des del nostre centre creiem que al llarg dels anys els tècnics de les escoles especials, com a resultat dels coneixements adquirits per la formació i per la pròpia pràctica educativa, estem totalment preparats per posar la nostra especialització a disposició dels alumnes amb discapacitat que estan matriculats en centres ordinaris. Gràcies a aquests coneixements i a l'atenció contínua de la diversitat, hem elaborat estratègies de funcionament d'aula, de treball corporatiu i adaptacions específiques que, aplicades a les aules, ajudaran a la inclusió dels nens i nenes amb discapacitat.

Descàrregues

Publicades

21.11.2019

Número

Secció

Psicopedagogia i Orientació