La llengua escrita amb l'ús dels mètodes de treball. Una pedagogia de l'autonomia
Resum
Recerca realitzada en una escola per comprovar el desenvolupament de l'autonomia a través de l'aprenentatge de la llengua escrita utilitzant mètodes de treball elaborats a partir de models de l'escola Amara Berri de Sant Sebastià. L'estudi mostra l'adquisició d'autonomia per part de l'alumnat en l'aprenentatge de la llengua escrita i la necessària transformació de l'organització escolar al servei de la innovació.
Referències
Noguerol, A. (coord.) Ensenyar i aprendre llengua i comunicació en una societat multilingüe i multicultural. Pacte Nacional per a l'Educació. Debat curricular.
Perspectiva escolar. Núm. 290 (2004). Monogràfic. Ensenyar llengua en una societat multilingüe.
Puig, J. M; Martin, X; (2007). Competencia en autonomia e iniciativa personal. Madrid: Alianza Editorial.
Stubbs, S.(2008). Inclusive Education. Where there are few resources. Oslo: The Atlas Allince.
Wagensberg, J .(2009) Què és aprendre? Comunicació 14 de febrer de 2009.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.