Com treballar a l'IES el procés d'avaluació de les NEE de l'alumnat i pautes d'intervenció
Resum
.
Referències
AA.DD. (2002). Educació i nous reptes socials. Aportacions a la Conferència Nacional d'Educació . Barcelona: Consell escolar de Catalunya.
Bisquerra, R. (1991). Orientación psicopedagógica para la prevención y el desarrollo. Barcelona. Boixareu Universitaria.
Marchesi, A. (2000). Controversias en la educación española. Madrid: Alianza Editorial.
Onrubia, J. i Miras, M. (2001). Aprenentatge i diversitat intel·lectual dels nois i noies, a Perspectiva i Diversitat 11. Suplement de Perspectiva Escolar. Barcelona.
Prats, J. (2002). La Secundària a examen. Barcelona: Proa
Sternberg, R.J. (1999). Medición de la inteligencia, a Investigación y Ciencia. Temas 17. p. 8-13. Barcelona.
Bisquerra, R. (1991). Orientación psicopedagógica para la prevención y el desarrollo. Barcelona. Boixareu Universitaria.
Marchesi, A. (2000). Controversias en la educación española. Madrid: Alianza Editorial.
Onrubia, J. i Miras, M. (2001). Aprenentatge i diversitat intel·lectual dels nois i noies, a Perspectiva i Diversitat 11. Suplement de Perspectiva Escolar. Barcelona.
Prats, J. (2002). La Secundària a examen. Barcelona: Proa
Sternberg, R.J. (1999). Medición de la inteligencia, a Investigación y Ciencia. Temas 17. p. 8-13. Barcelona.
Descàrregues
Publicades
15.01.2004
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.