L' agrupació d'alumes sords amb llenguatge oral en centres ordinaris
Resum
.
Referències
Cardona, M.C. (1998). La intervención logopédica con alumnios sordos severos y profundos en una escuela integradora. En Comunicar nº 11. pp. 14-16.
CREDA Baix llobregat. (2000). L'atenció dels alumnes sords en el marc escolar. Informació per als professionals de l'ensenyament. Departament d'Ensenyament. Sant Feliu de Llobregat. Edició interna.
Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya. (2003). L'ús del llenguatge a l'escola. Propostes d'intervenció per a l'alumnat amb dificultats de comunicació i llenguatge.
Díaz-Estébanez, E., Marchesi, A. (1997). La discapacitat auditiva. A C. Giné i altres en Trastorns del desenvolupament i necessitats educatives especials. Barcelona, Edicions Universitat Oberta de Catalunya.
Díaz-Estébanez, E.; Pintó, T. (1991). Respuesta educativa I y II. Adaptaciones curriculares para los alumnos sordos. Madrid, MEC CNREE. Serie Formación.
Freeman, R.; Blockberger, S. (1987). Language Development and sensory disorder: visual and hearing impairments, a Yule, W. i Rutter, M. , Language Dvelopment and Disorders. London. Mac Keith Press.
Luetke-Stahlman, B. (1999). Language across the curriculum. When Students are Deaf and Hard of Hearing. Hillsboro, Oregon, Butte Publications, Inc.
Marchesi, A.; Aonso, P.; Paniagua, G. i Valmaseda, M. (1995). Desarrollo del lenguaje y el juego simbólico en niños sordos profundos. Madrid. MEC.
Paul, P.V.. (2001). Laguage and Deafness. 3 Edition. San Diego. Singular. Thomson Learning.
Quigley, S.P.; Paul, P.V. (1984). Language and Deafness. San Diego: College Hill Press.
Silvestre, N. i altres (1998). Sordera. Comunicación y aprendizaje. Barcelona. Masson, Psicopedagogía y Lenguaje.
Silvestre, N. i altres (2002). L'alumat sord a les etapes infantil i primària. Criteris i exemples d'intervenció. Bellaterra, UAB Serveis de Publicacions.
Torres Monreal, S. i altres. (1997). Deficiencia auditiva. Aspectos psicoevolutivos y educativos. Madrid, Aljibe. Educación para la diversidad.
CREDA Baix llobregat. (2000). L'atenció dels alumnes sords en el marc escolar. Informació per als professionals de l'ensenyament. Departament d'Ensenyament. Sant Feliu de Llobregat. Edició interna.
Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya. (2003). L'ús del llenguatge a l'escola. Propostes d'intervenció per a l'alumnat amb dificultats de comunicació i llenguatge.
Díaz-Estébanez, E., Marchesi, A. (1997). La discapacitat auditiva. A C. Giné i altres en Trastorns del desenvolupament i necessitats educatives especials. Barcelona, Edicions Universitat Oberta de Catalunya.
Díaz-Estébanez, E.; Pintó, T. (1991). Respuesta educativa I y II. Adaptaciones curriculares para los alumnos sordos. Madrid, MEC CNREE. Serie Formación.
Freeman, R.; Blockberger, S. (1987). Language Development and sensory disorder: visual and hearing impairments, a Yule, W. i Rutter, M. , Language Dvelopment and Disorders. London. Mac Keith Press.
Luetke-Stahlman, B. (1999). Language across the curriculum. When Students are Deaf and Hard of Hearing. Hillsboro, Oregon, Butte Publications, Inc.
Marchesi, A.; Aonso, P.; Paniagua, G. i Valmaseda, M. (1995). Desarrollo del lenguaje y el juego simbólico en niños sordos profundos. Madrid. MEC.
Paul, P.V.. (2001). Laguage and Deafness. 3 Edition. San Diego. Singular. Thomson Learning.
Quigley, S.P.; Paul, P.V. (1984). Language and Deafness. San Diego: College Hill Press.
Silvestre, N. i altres (1998). Sordera. Comunicación y aprendizaje. Barcelona. Masson, Psicopedagogía y Lenguaje.
Silvestre, N. i altres (2002). L'alumat sord a les etapes infantil i primària. Criteris i exemples d'intervenció. Bellaterra, UAB Serveis de Publicacions.
Torres Monreal, S. i altres. (1997). Deficiencia auditiva. Aspectos psicoevolutivos y educativos. Madrid, Aljibe. Educación para la diversidad.
Descàrregues
Publicades
15.01.2004
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.