La Unitat de Tècniques Augmentatives de Comunicació -UTAC-. Un servei pels alumnes de Catalunya amb discapacitat motriu
Resum
.
Referències
Basil, C., Soro-Camats, E., i Rosell, C. (1998). Sistemas de signos y ayudas técnicas para la comunicación aumentativa y la escritura. Barcelona: Masson.
Hoogerwerf, E., Lysley, A. i Soro-Camats, E. (2002). La tecnologia de suport contra l'exclusió social. Projecte europeu: AIAS Bologna onlus.
McGregor, G., Arango, G.A., Fraser, B.A. i Kangas, K. (2002). Protocol per a l'avaluació de les característiques físiques. Traduït i adaptat per la UTAC. A L'atenció específica a l'alumnat amb discapacitat motriu. Departament d'Ensenyament. (Original en anglès, 1994, Physical characteristics assessment. Computer acces for individual with cerebral palsy).
Rosell, C. (1999). Procés educatiu en alumnes amb discapacitat motora que necessiten comunicacií assistida. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 50-63.
Soro-Camats, E., Basil, C. i Suárez, Mª D. (1999). Accesibilitat a la comunicació per a persones amb discapacitat per parlar i escriure. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 64-79.
Soto, G. (1997). Special education teacher attitudes toward AAC: preliminary survey. Augmentative and Alternative Communication, 13, 186-197.
VonTezchner, S., i Martinsen, H. (1993). Introducción a la enseñanza de signos y al uso de ayudas técnicas para la comunicación. Madrid: Visor.
Hoogerwerf, E., Lysley, A. i Soro-Camats, E. (2002). La tecnologia de suport contra l'exclusió social. Projecte europeu: AIAS Bologna onlus.
McGregor, G., Arango, G.A., Fraser, B.A. i Kangas, K. (2002). Protocol per a l'avaluació de les característiques físiques. Traduït i adaptat per la UTAC. A L'atenció específica a l'alumnat amb discapacitat motriu. Departament d'Ensenyament. (Original en anglès, 1994, Physical characteristics assessment. Computer acces for individual with cerebral palsy).
Rosell, C. (1999). Procés educatiu en alumnes amb discapacitat motora que necessiten comunicacií assistida. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 50-63.
Soro-Camats, E., Basil, C. i Suárez, Mª D. (1999). Accesibilitat a la comunicació per a persones amb discapacitat per parlar i escriure. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 64-79.
Soto, G. (1997). Special education teacher attitudes toward AAC: preliminary survey. Augmentative and Alternative Communication, 13, 186-197.
VonTezchner, S., i Martinsen, H. (1993). Introducción a la enseñanza de signos y al uso de ayudas técnicas para la comunicación. Madrid: Visor.
Descàrregues
Publicades
15.01.2004
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.