The Augmentative Communication Techniques Unit -UTAC-. A service for students in Catalonia with motor disabilities
Abstract
.
References
Basil, C., Soro-Camats, E., i Rosell, C. (1998). Sistemas de signos y ayudas técnicas para la comunicación aumentativa y la escritura. Barcelona: Masson.
Hoogerwerf, E., Lysley, A. i Soro-Camats, E. (2002). La tecnologia de suport contra l'exclusió social. Projecte europeu: AIAS Bologna onlus.
McGregor, G., Arango, G.A., Fraser, B.A. i Kangas, K. (2002). Protocol per a l'avaluació de les característiques físiques. Traduït i adaptat per la UTAC. A L'atenció específica a l'alumnat amb discapacitat motriu. Departament d'Ensenyament. (Original en anglès, 1994, Physical characteristics assessment. Computer acces for individual with cerebral palsy).
Rosell, C. (1999). Procés educatiu en alumnes amb discapacitat motora que necessiten comunicacií assistida. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 50-63.
Soro-Camats, E., Basil, C. i Suárez, Mª D. (1999). Accesibilitat a la comunicació per a persones amb discapacitat per parlar i escriure. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 64-79.
Soto, G. (1997). Special education teacher attitudes toward AAC: preliminary survey. Augmentative and Alternative Communication, 13, 186-197.
VonTezchner, S., i Martinsen, H. (1993). Introducción a la enseñanza de signos y al uso de ayudas técnicas para la comunicación. Madrid: Visor.
Hoogerwerf, E., Lysley, A. i Soro-Camats, E. (2002). La tecnologia de suport contra l'exclusió social. Projecte europeu: AIAS Bologna onlus.
McGregor, G., Arango, G.A., Fraser, B.A. i Kangas, K. (2002). Protocol per a l'avaluació de les característiques físiques. Traduït i adaptat per la UTAC. A L'atenció específica a l'alumnat amb discapacitat motriu. Departament d'Ensenyament. (Original en anglès, 1994, Physical characteristics assessment. Computer acces for individual with cerebral palsy).
Rosell, C. (1999). Procés educatiu en alumnes amb discapacitat motora que necessiten comunicacií assistida. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 50-63.
Soro-Camats, E., Basil, C. i Suárez, Mª D. (1999). Accesibilitat a la comunicació per a persones amb discapacitat per parlar i escriure. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 64-79.
Soto, G. (1997). Special education teacher attitudes toward AAC: preliminary survey. Augmentative and Alternative Communication, 13, 186-197.
VonTezchner, S., i Martinsen, H. (1993). Introducción a la enseñanza de signos y al uso de ayudas técnicas para la comunicación. Madrid: Visor.
Downloads
Published
2004-01-15
Issue
Section
Educational Psychology and Counselling
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.