The Augmentative Communication Techniques Unit -UTAC-. A service for students in Catalonia with motor disabilities

Authors

  • Carme Rosell Bultó

Abstract

.

References

Basil, C., Soro-Camats, E., i Rosell, C. (1998). Sistemas de signos y ayudas técnicas para la comunicación aumentativa y la escritura. Barcelona: Masson.

Hoogerwerf, E., Lysley, A. i Soro-Camats, E. (2002). La tecnologia de suport contra l'exclusió social. Projecte europeu: AIAS Bologna onlus.

McGregor, G., Arango, G.A., Fraser, B.A. i Kangas, K. (2002). Protocol per a l'avaluació de les característiques físiques. Traduït i adaptat per la UTAC. A L'atenció específica a l'alumnat amb discapacitat motriu. Departament d'Ensenyament. (Original en anglès, 1994, Physical characteristics assessment. Computer acces for individual with cerebral palsy).

Rosell, C. (1999). Procés educatiu en alumnes amb discapacitat motora que necessiten comunicacií assistida. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 50-63.

Soro-Camats, E., Basil, C. i Suárez, Mª D. (1999). Accesibilitat a la comunicació per a persones amb discapacitat per parlar i escriure. Suports. Revista Catalana d'Educació Especial i Atenció a la Diversitat, 1 (3), 64-79.

Soto, G. (1997). Special education teacher attitudes toward AAC: preliminary survey. Augmentative and Alternative Communication, 13, 186-197.

VonTezchner, S., i Martinsen, H. (1993). Introducción a la enseñanza de signos y al uso de ayudas técnicas para la comunicación. Madrid: Visor.

Downloads

Published

2004-01-15

Issue

Section

Educational Psychology and Counselling