Breu crònica d'un transitar: de la intervenció sobre el dèficit a l'ofici d'assessor
Resum
.
Referències
COBETA, M., JARAMILLO, C., MAÑERU, A. y MONTOYA, M. (2001) La autoridad de la mirada femenina. Cuadernos de Pedagogía, 299, 66-71.
HERNANDEZ, F. (2001) El saber del asesor: reconstrucción de un itinerario. En J. D. Segovia (Coord.) Asesoramiento al centro educativo. Colaboración y cambio en la educación. Barcelona: Octaedro (89-105).
HERNANDEZ, F. & VENTURA. M. (1992) La organización del curriculum por proyectos. Barcelona: Graó.
LEWIN, K. (1947) Action-Research and Minority Problems. Journal of Social Issues, 2, 34-36.
HERNANDEZ, F. (2001) El saber del asesor: reconstrucción de un itinerario. En J. D. Segovia (Coord.) Asesoramiento al centro educativo. Colaboración y cambio en la educación. Barcelona: Octaedro (89-105).
HERNANDEZ, F. & VENTURA. M. (1992) La organización del curriculum por proyectos. Barcelona: Graó.
LEWIN, K. (1947) Action-Research and Minority Problems. Journal of Social Issues, 2, 34-36.
Descàrregues
Publicades
15.06.2002
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.