Brief chronicle of a transit: from the intervention on the deficit to the office of advisor
Abstract
.
References
COBETA, M., JARAMILLO, C., MAÑERU, A. y MONTOYA, M. (2001) La autoridad de la mirada femenina. Cuadernos de Pedagogía, 299, 66-71.
HERNANDEZ, F. (2001) El saber del asesor: reconstrucción de un itinerario. En J. D. Segovia (Coord.) Asesoramiento al centro educativo. Colaboración y cambio en la educación. Barcelona: Octaedro (89-105).
HERNANDEZ, F. & VENTURA. M. (1992) La organización del curriculum por proyectos. Barcelona: Graó.
LEWIN, K. (1947) Action-Research and Minority Problems. Journal of Social Issues, 2, 34-36.
HERNANDEZ, F. (2001) El saber del asesor: reconstrucción de un itinerario. En J. D. Segovia (Coord.) Asesoramiento al centro educativo. Colaboración y cambio en la educación. Barcelona: Octaedro (89-105).
HERNANDEZ, F. & VENTURA. M. (1992) La organización del curriculum por proyectos. Barcelona: Graó.
LEWIN, K. (1947) Action-Research and Minority Problems. Journal of Social Issues, 2, 34-36.
Downloads
Published
2002-06-15
Issue
Section
Educational Psychology and Counselling
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.