Sofía. Pensar sobre l'experiència
Paraules clau:
Experiència, Subjectivitat, Aprenentatge, Simbolització, ComplexitatResum
El present treball fa un recorregut conceptual sobre les dificultats d’aprenentatge en nens i nenes, des d’un paradigma de la complexitat i en continu diàleg amb l’experiència, donantuna qualitat lúdica a les teories.
Referències
Cantú, Gustavo (2011). Lectura y subjetividad en el diagnóstico psicopedagógico. Buenos Aires: Noveduc.
Green, Andre. (1996). La metapsicología revisitada. Buenos Aires: Eudeba
Kaufman, Ana M. (2010). Leer y escribir: el día a día en las aulas. Buenos Aires: Aiqué
Rodulfo, Ricardo (1999). Dibujos fuera del papel. De la caricia a la lectoescritura en el niño. Buenos Aires: Paidós.
Rodulfo, Ricardo (2013). Andamios del Psicoanálisis. Lenguaje vivo y muerto de las teorías psicoanalíticas. Buenos Aires. Paidós.
Schemelson, Silvia (2001). Niños que no aprenden. Buenos Aires, Paidós.
Winnicott, Donald (1979). Escritos de pediatría y psicoanálisis, Barcelona, Paidós.
Winnicott, Donald (1991). Exploraciones Psicoanalíticas, Tomo I, Buenos Aires, Paidós
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.