Advice to students with language difficulties
Abstract
.
References
Asha (200). Guidelines for the Roles and Responsabilities of the School -Based Speech- Language Pathologist.
Bernstein, B. (1958). A public language: some sociological implications of a linguistic form.
Sánchez-Cano, M. (1999). Aprenent i ensenyant a parlar. Lleida. Ed. Pagés.
Sánchez-Cano, M. (et al.) (2009). La conversa en petits grups a l'aula. Barcelona. Graó.
Tuson, A. (1994). Iguales ante la lengua, desiguales en el uso. Bases sociolingüísticas para el desarrollo discursivo. Signos. Teoría y práctica de la educación. n. 2, 30-39.
Bernstein, B. (1958). A public language: some sociological implications of a linguistic form.
Sánchez-Cano, M. (1999). Aprenent i ensenyant a parlar. Lleida. Ed. Pagés.
Sánchez-Cano, M. (et al.) (2009). La conversa en petits grups a l'aula. Barcelona. Graó.
Tuson, A. (1994). Iguales ante la lengua, desiguales en el uso. Bases sociolingüísticas para el desarrollo discursivo. Signos. Teoría y práctica de la educación. n. 2, 30-39.
Downloads
Published
2020-02-17
Issue
Section
Educational psychology debat
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.