Understanding Children with ASD. Tools for intervention in the educational environment
Imma Bo, Teresa Castilla, Lola Prófumo Digitals d’Àmbits de Psicopedagogia i Orientació.1 ACPO-ÀÁF, Barcelona, 2024
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi60504972Abstract
Review
References
Castilla, M. T. (2009). Factors significatius per a l’escolarització de l’alumnat amb trastorns generalitzats del desenvolupament. Intervenció psicopedagògica per a l’escola inclusiva. Generalitat de Catalunya, Departament d’Educació. http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200809/memories/1934m.pdf
Castilla, M. T. (2010). L’alumnat amb Trastorns de l’espectre autista: un repte per a la inclusió educativa”. ÀÁFÀmbits de Psicopedagogia i Orientació, 30, pp.15-21.
Castilla, M. T. (2011). Consideracions per a l’orientació escolar de l’alumnat amb Trastorns de l’espectre autista. ÀÁFÀmbits de Psicopedagogia i Orientació, 32, pp. 15-27.
Castilla, M. T. E. Bassedas (coords.) (2016). Intervención educativa en alumnado con trastornos del espectro autista. Monografies d’Àmbits de Psicopedagogia i Orientació n 2.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Anna Farré Riba
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.