Rethinking school in pandemic times
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi52.2110References
Calvino, I. (1989) El castillo de los destinos cruzados. Madrid: Siruela.
Dubet, F. (2006) El declive de la institución. Profesiones, sujetos e individuos en la modernidad. Barcelona: Gedisa.
Garcés, M. (2017) Nueva ilustración radical. Barcelona: Anagrama.
Laval, Ch. (2004) La escuela no es una empresa. Barcelona: Paidós.
Sennett, R. (2000) La corrosión del carácter. Barcelona: Anagrama.
Tedesco, J.C. (2000) Educar en la sociedad del conocimiento. Buenos Aires: Fondo de Cultura económica.
Dubet, F. (2006) El declive de la institución. Profesiones, sujetos e individuos en la modernidad. Barcelona: Gedisa.
Garcés, M. (2017) Nueva ilustración radical. Barcelona: Anagrama.
Laval, Ch. (2004) La escuela no es una empresa. Barcelona: Paidós.
Sennett, R. (2000) La corrosión del carácter. Barcelona: Anagrama.
Tedesco, J.C. (2000) Educar en la sociedad del conocimiento. Buenos Aires: Fondo de Cultura económica.
Downloads
Published
2020-04-25
Issue
Section
Opinion
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.