Quan es va parar el món

Autors/ores

  • Gemma Fontova Palé Professora de català i cap d’estudis Institut Miquel Martí i Pol. Cornellà de Llobregat
  • Carme Martínez Ruiz Professora d’anglès i coordinadora pedagògica Institut Miquel Martí i Pol. Cornellà de Llobregat

DOI:

https://doi.org/10.32093/ambits.vi54.5010

Paraules clau:

Pandèmia, Treball cooperatiu, Àmbits, Competències, Reptes, Covid, Comunitat, Classroom, Meet, Mesures, Professorat, Alumnat, Famílies, Equip

Resum

En aquest article descrivim com hem viscut la pandèmia en el nostre centre construint un relat des del punt de vista emocional. Situem el relat en els dies previs al confinament i com durant l’estiu i el setembre vam adaptar tot el sistema a les mesures sanitàries. També expliquem com vam fer l’acompanyament de l’alumnat, famílies i professorat i vam organitzar el treball a partir de petits reptes i de manera globalitzada.

Publicades

21.05.2021

Número

Secció

Experiències professionals i personals [ORGANITZACIÓ CENTRES]