Per a una intervenció global de la mestra d'educació especial
Paraules clau:
Educació especial, Educació inclusiva, Atenció a la diversitat, Necessitats educatives especials, Suport educatiuResum
A través d’aquest article s’explica la intervenció en una escola de dues línies de la mestra d’educació especial (MEE). Parteix del sistema com a pilar d’intervenció i aquest sistema entès en quatre eixos: alumnes, docents, família i institució (escola i serveis específics).
Referències
Diaz, P. (2016). Hablemos de duelo. Manual práctico para abordar la muerte con niños y adolescentes. Madrid. Fundación Mario Losantos del Campo.
Gardner, H. (2005). Inteligencias múltiples: la teoría en la práctica. Madrid. Paidós.
Huguet, T. (2006). Aprendre junts a l’aula. Una proposta inclusiva. Barcelona. Graó.
Buisán,C.,Echebarria i Martínez,M. (coords). (2014): Reflexions sobre l’educació i el professorat. Barcelona, ICE: Universitat de Barcelona
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.