Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
INICI
Sobre Àmbits
Contacte
Qui som
Polítiques
Enviaments
Altres
NºActual
Arxiu
Publicacions
Monografies
Llibres digitals
Avisos
Cerca
Registre
Inici de la sessió
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 58 (2023): Maig 2023
No 58 (2023): Maig 2023
Àmbits de Psicopedagogia i Orientació núm. 58
MONOGRÀFIC "la vida més enllà de l'escola"
Publicades:
14.05.2023
Editorial
Monogràfic: “la vida més enllà de l’escola”
Joan Serra-Capallera
1-2
PDF
PDF (Español (España))
Opinió
Després de la revelació
Montserrat Solsona
3-4
PDF
PDF (Español (España))
MONOGRÀFIC "la vida més enllà de l'escola"
El benestar de l'alumnat i les famílies en els processos d'inclusió educativa
Climent Giné, Anna Balcells, Joana M. Mas
5-23
PDF
PDF (Español (España))
L' educació postobligatòria de l’alumnat amb discapacitat intel·lectual i altres discapacitats del desenvolupament: Una qüestió pendent
Natxo Martínez-Rueda, Garazi Yurrebaso Atutxa, María Villaescusa Peral
24-40
PDF
PDF (Español (España))
Construint ponts. Com acompanyar en els canvis d’etapa a l’alumnat amb NESE (Necessitats Específiques de Suport Educatiu)
Eva Miró Martí
41-46
PDF
PDF (Español (España))
Acompanyant joves amb discapacitat en la transició de l’escolarització cap al món laboral
Sergi Tremp Bernat
47-55
PDF
PDF (Español (España))
La inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual: el model de Can Calopa de Dalt, treballant amb i per a la persona
Arantza Almenta
56-71
PDF
PDF (Español (España))
AURA Fundació, pioners aplicant el Treball amb Suport
Sara Plaza Pascual, Carme Llorens Pujós
72-80
PDF
PDF (Español (España))
Itineraris d'inclusió sociolaboral per a persones amb síndrome de Down o d'altres situacions de discapacitat intel·lectual
Pep Ruf i Aixàs
81-100
PDF
PDF (Español (España))
Educació, resistència i interseccionalitat: història de vida d'una dona veneçolana amb Síndrome de Down
[II PREMI PERE PUJOLÀS]
Sonia López Rodríguez
101-124
PDF
PDF (Español (España))
Institut Escola La Mina. Un projecte sempre en transformació per a l’equitat i la inclusió
Marta del Campo Casals
125-134
PDF
PDF (Español (España))
Psicopedagogia i Orientació
El desenvolupament professional a través de xarxes d'aprenentatge docent: una revisió dels factors clau i anàlisi d'una experiència
Sara Escuin, David Duran Gisbert
135-152
PDF
PDF (Español (España))
Les xarxes de col·laboració de professorat entre escoles: impactes, dificultats i reptes de futur
[Accèssit II PREMI PERE PUJOLÀS]
Elisabet Moreras Costa
153-172
PDF
PDF (Español (España))
Ressenyes
Competencia comunicativa oral. Su desarrollo en la escuela inclusiva: evaluación e intervención
Marta Gràcia i Manuel Sanchez-Cano. Madrid: Giunti Psychometrics EOS. 2022
Jaume Forn i Rambla
173-175
PDF
PDF (Español (España))
Violencias y Desamparos. Una práctica colaborativa entre salud mental y educación
Susana Brignoni, Graciela Esebbag y Adolfo Grisales Valencia: NED ediciones. 2022
Carlos Borobia Pueyo
176-177
PDF
PDF (Español (España))
Los renglones torcidos de Dios
Dirección: Oriol Paulo. Bàrbara Lennie, Loreto Mauleón, Eduard Fernandez, Javier Beltran. Espanya, 2022
Jaume Forn i Rambla
178-179
PDF
PDF (Español (España))
Llengua
Català
Español (España)
English
contacto
Contacte
normas_publicacion
Normes de publicació
Fer una tramesa
Fer una Tramesa
banners
indexado