Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
INICI
Sobre Àmbits
Contacte
Qui som
Polítiques
Enviaments
Altres
NºActual
Arxiu
Publicacions
Monografies
Llibres digitals
Avisos
Cerca
Registre
Inici de la sessió
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 51 (2019): Novembre 2019
No 51 (2019): Novembre 2019
Publicades:
07.11.2019
Opinió
Intervencions en la infància: Què fem?
Per un enfocament interdisciplinari de la infància i la família
Román Pérez Burin des Roziers, Ana Molinaro Maturano
1-7
PDF
PDF (Español (España))
Psicopedagogia i Orientació
Manifestacions actuals de la malaltia mental en l’àmbit escolar. Algunes limitacions de les categories diagnòstiques
Josep Moya Ollé
8-22
PDF
PDF (Español (España))
Proposta d’un instrument d’avaluació de la teoria de la ment a la infància
Francesc Sidera Caballero, Iris Badia Llenas, Eva Manzano Vila
23-49
PDF
PDF (Español (España))
Els sistemes augmentatius de la comunicació en els infants amb TEA
Maica Hidalgo Martín, Laia Vidal Porta
50-58
PDF
PDF (Español (España))
USEB – Atenció primerenca a l’escola bressol
Neus Cabeceran, Pepi Daniel, Rosario Rafoso, Carol Seró, Joan Tort
59-67
PDF
PDF (Español (España))
Estratègies educatives inclusives en un institut de secundària
Ramon Coma Dosrius, Alex Martínez
68-82
PDF
PDF (Español (España))
Les tutories personalitzades sistemàtiques, una eina per l’atenció a la diversitat
Manel Seguer Caballé
83-102
PDF
PDF (Español (España))
La importància del rol del personal no docent de suport per a un sistema educatiu inclusiu
Andrea Jardí, Sara Gil-Fraca, Marta Fucho, Merche Burillo
103-112
PDF
PDF (Español (España))
Pràctica professional
Potenciar la cooperació en l’aprenentatge basat en projectes
David Duran Gisbert, Marta Flores Coll, Ester Miquel Bertran
113-124
PDF
PDF (Español (España))
10 anys d’Aules d’Hospital de Dia d’Adolescents; construint l’optimisme pedagògic dins de la salut mental
Isabel Arenas Ponsa, Marina Batlle Ballana, Rosa Maria Belana Vallcaneras, Sofia Picado Yañez
125-129
PDF
PDF (Español (España))
Ressenyes
NIÑ@S HIPER. Infancias hiperactivas, hipersexualizadas, hiperconectadas
José Ramón Ubieto i Marino Pérez Álvarez. NED Ediciones. Barcelona, 2018
Jaume Forn i Rambla
130-132
PDF
PDF (Español (España))
WONDER
Raquel J. Palacio. Edicions La Campana. Barcelona, 2012
Jaume Forn i Rambla
133-134
PDF
PDF (Español (España))
WONDER
Stephen Chbosky. EUA, 2017. Lions Gate Entertainment, Mandevilla Films, Media i Walden Media
Jaume Forn i Rambla
135-136
PDF
PDF (Español (España))
Llengua
Català
Español (España)
English
contacto
Contacte
normas_publicacion
Normes de publicació
Fer una tramesa
Fer una Tramesa
banners
indexado