Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
INICI
Sobre Àmbits
Contacte
Qui som
Polítiques
Enviaments
Altres
NºActual
Arxiu
Publicacions
Monografies
Llibres digitals
Avisos
Cerca
Registre
Inici de la sessió
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 53 (2020): Novembre 2020
No 53 (2020): Novembre 2020
Publicades:
24.11.2020
Editorial
L’ escola, més enllà de la covid-19
Joan Serra Capallera
1-2
PDF
PDF (Español (España))
Opinió
El valor del present a l'escola
Vicenç Arnaiz Sancho
3-9
PDF
PDF (Español (España))
Psicopedagogia i Orientació
La relació clínica-educació dins del marc escolar: susceptibilitats i punts de trobada
Josep Mª Brun
10-20
PDF
PDF (Español (España))
Construir el suport a la inclusió dins l’aula amb equips d’aprenentatge cooperatiu
Mercè Juan Millera, José Ramón Lago Martínez, Jesús Soldevila Pérez
21-32
PDF
PDF (Español (España))
Els centres d'educació especial, suport a la inclusió
Climent Giné Giné, Josep Font Roure, Ascen Díez de Ulzurrun Pausas
33-47
PDF
PDF (Español (España))
L' observació entre iguals com a mecanisme de desenvolupament professional docent. La percepció dels participants de la Xarxa de Competències Bàsiques
David Duran Gisbert, Mariona Corcelles Seuba, Ester Miquel Bertran
48-59
PDF
PDF (Español (España))
Reptes i reflexions entorn l’alumnat amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) durant el context de pandèmia
Sònia González, Núria Farrés, Alba Calvo, Núria Monreal, Marina Mestres, Elisabet Sánchez
60-72
PDF
PDF (Español (España))
Conceptes bàsics sobre transsexualitat
Eloya Martín Sánchez
73-83
PDF
PDF (Español (España))
Pràctica professional
Els processos d’indagació cooperativa en els centres escolars: valoracions d’algunes experiències
Eva Liesa, Paula Mayoral
84-95
PDF
PDF (Español (España))
UBUNTU. Jo sóc el que sóc per allò que tots som
Jordi Ventura Bartra
96-103
PDF
PDF (Español (España))
No és possible innovar sense indagar
M. Àngels Cifre Ruano, Laura Guillamón Colomé
104-110
PDF
PDF (Español (España))
El camí cap a l’escola inclusiva
Eugènia Palau, Judit Rovira
111-115
PDF
PDF (Español (España))
Les pautes de treball per la implementació de l’aprenentatge cooperatiu: una experiència d'innovació educativa
Roger Ballús, Gemma Vallés
116-124
PDF
PDF (Español (España))
Ressenyes
POÉTICA CORPORAL. Psicomotricidad. Cuerpo en movimiento, cuerpo en relación
Núria Franch. Ediciones Octaedro. Barcelona, 2018
Jaume Forn i Rambla
125-127
PDF
PDF (Español (España))
Del Padre al iPad: Familias y redes en la era digital
J.R. Ubieto (ed), R. Almirall, F. Borràs, L. Ramírez, F. Vila. NED Ediciones. Barcelona 2019
Jaume Forn i Rambla
128-130
PDF
PDF (Español (España))
El papel de los Centros de Educación Especial en el proceso hacia sistemas educativos más inclusivos. Cuatro estudios de casos: Newham (UK), New Brunswick (Canadá), Italia y Portugal
Echeita, G., Simón, C (Coords.), Muñoz, Y., Martín, E., Palomo, R. y Echeita, R. Edita: Ministerio de Educación y Formación Profesional. Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa (CNIIE) (2020)
Teresa Huguet
131-133
PDF
PDF (Español (España))
Llengua
Català
Español (España)
English
contacto
Contacte
normas_publicacion
Normes de publicació
Fer una tramesa
Fer una Tramesa
banners
indexado